Translate

niedziela, 11 marca 2018

Wiosenne przebudzenie

Dzień dobry!

Prawie cztery miesiące mnie tu nie było.

To był dla mnie trudny czas...

Mam nadzieję, że powrót do świata kolorów 
pozwoli odnaleźć mi siebie.

O dziwo nie zaczęłam od papieru.
Znowu sięgnęłam do moich florystycznych zapasów.


Zachwyciłam się na nowo wiosennymi kolorami.


Postanowiłam w kompozycji wykorzystać tekturkę ze Scrapka.


Jajka pomalowałam i pokropiłam:)


Tekturka także pomalowana.


W przypadku takich kompozycji warto pokazać, jak wygląda od tyłu.


Zapraszam Was także na blog Scrapka, gdzie powracam
ze swoimi pracami (Halinko i Aneto - dziękuję za cierpliwość).

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i mam nadzieję, 
że ten powiew wiosny w moim wydaniu sprawi Wam trochę przyjemności!



1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...