Translate

wtorek, 6 czerwca 2017

Ślubna kartka z dodatkami

Dzień dobry!

Jakiś czas temu kupiłam sobie narzędzie
do robienia kopert, które w końcu doczekało się mojej uwagi;)

Pojawiła się również stosowna okoliczność.
Ślub!



Na tą okazję pocięłam nową kolekcję z Magicznej Kartki.


Ozdobiłam pięknym sercem ze Scrapka.




Kwiat "primowy" lekko zmodyfikowany;)


Do kartki dołączona jest mała kopertka w serduszka na kartę zakupową.


A całość zapakowana w taką oto kopertę.

Serdecznie zapraszam Was na nowe wyzwanie do Scrapka,
gdzie jak zwykle można wygrać bon na zakupy!

Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Piękna jest, w cudnych kolorach :)
    A co dokładnie masz do robienia kopert? Bo ja myślę o takim jednym urządzeniu i nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...