Translate

wtorek, 27 grudnia 2016

Dla Biblioteki Miejskiej w Gliwicach

Dzień dobry!

Jestem zaszczycona, że mogłam wykonać zamówienie dla
Biblioteki Miejskiej w Gliwiach.


Z pomocą przyszły mi genialne papiery ze Scrapberrys oraz tekturki z Anemone.

Tak wyglądała prosta kartka,


a tak nieco bogatsza...


Jest na niej i półka z książkami...


i katalog w tradycyjnej formie...


Tak wygląda kalendarz.


Jakoś ta latarenka skojarzyła mi się nie tylko z wygodnym miejscem do czytania,
ale także z "oświeceniem":) I nie chodzi mi tu o epokę w literaturze:)


I bardziej kolorowe wydanie świątecznych życzeń:








Dziękuję dyrektorce 
pani Bognie Dobrakowskiej
oraz 
kierowniczce działu Instrukcyjno-Metodycznego
pani Marcie Kryś

za zaufanie:)

pozdrawiam serdecznie!













6 komentarzy:

  1. ... ech!... to chyba Biblioteka powinna być zaszczycona, że zechciałaś im tak fantastyczne prace wykonać... Rewelacja... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Najbardziej podoba mi się ta prosta karteczka z choinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu brak mi słów,żeby wyrazić to co czuję za każdym razem gdy oglądam Twoje prace,
    są zawsze takie wymowne a jednocześnie takie subtelne ..... są po prostu cudne.
    I tak jak napisała hobby-istka to biblioteka powinna być zaszczycona .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe, idealnie pasujące do okoliczności! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności! W oko wpadły mi te cudne gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...