Translate

wtorek, 16 sierpnia 2016

Dla Haliny Scrapkowej;)

Dzień dobry!

Dzisiaj pewna Halina obchodzi swoje urodziny.
Myślę, że wiele z Was ją zna:)

To dla niej ta kartka w pudełku.


Główne tło powstało z mieszanki tuszów distress, cierpliwie aplikowanych, ścieranych,
rozwadnianych, pogłębianych, aż w końcu osiągnęłam zadowaljaćy efekt.

Main background - mixed distress inks (pads and stain) on watercolour paper + wet embossing.


Parę zbliżeń na piękne kwiatki. Z góry uprzedzę pytania. Są kupne, z materiału,
ale dorobiłam w nich środki i trochę potuszowałam.




Zrobiłam także proste pudełko.







Halino! Jeszcze raz wszystkiego dobrego!


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do JustUsGirls (dawno nie brałam udziału w żadnym:)

4 komentarze:

  1. Piękne kolory... no i te kwiaty... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie dopasowane kolory kwiatów i tła! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is stunning! Your card the matching gift box and your photography skills! So glad you joined us over at Just Us Girls this week or we would have missed your talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka dla wyjątkowej osoby :) Jakie śliczne te kolory, takie lekko zamglone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...