Translate

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Ślub w odcieniach różu

Dobry wieczór!


Znudzona (ale tylko na chwilę:)) pięknymi papierami 
sięgnęłam po papier do akwareli.


Zaczęłam od gesso nakładanego przez dwie maski,
w tym jedną ze wzorami liści.


Następnie sięgnęłam po liquarele.


Trochę plam i stempli.


A na deser kwiaty...


Kartka powstała w ramach inspiracji w KartkowymABC.

Ruszyło nowe wyzwanie


Jak zwykle zachęcam do wzięcia udziału w sponsorowanym wyzwaniu.

Przypominam także o trwającym u mnie Candy!

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!





10 komentarzy:

  1. Piwonie urzekły mnie jak je zobaczyłam na blogu Kartkowego ABC, a teraz tylko wyrażam swój nieustający zachwyt... są przepiękne!... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca! Piękne kwiaty (z listkami) na pięknie przygotowanym tle!
    Ach i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! <3 Cudne kolory, kompozycja i te obłędne kwiaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba takie mediowe tło, z pewnością jest niepowtarzalne:)) O kwiatach nie wspomnę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszałamiająca! Właściwie wzorzyste papiery scrapowe nie są Ci potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kompozycja! chwile mnie tu nie było... ale powracam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No piękne tło dla takiej kwiatowej dekoracji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka, jej tło bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite są te kwiaty na tym tle prezentują się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...