Translate

niedziela, 16 sierpnia 2015

Nie mierząc czasu...

Dawno mnie tu nie było...Głowa pełna pomysłów, tylko sił brak:(

Kiedy zrobiło się chłodniej zamarzyła mi się praca mixmediowa. Powróciłam do jednego z moich ulubionych motywów, czyli do zegara, ale bez wskazówek, wszak szczęśliwi nie mierzą czasu:)

Tym razem nie podobrazie malarskie, ani nie blejtram, tylko drewniana ramka. Zatem pracę rozpoczęłam od szlifowania a następnie położenia farby w kolorze indygo, którą samą metodą prób i błędów wymieszałam. Suszenie, świecowanie, kolejna warstwa biała, suszenie i ponownie przetarcie papierem ściernym.


Wewnętrzną część ramki pomalowałam tylko białą farbą, a następnie pokryłam warstwą gesso.


Odlew gipsowy domowej roboty:)


A ciąg dalszy chyba już znacie:)







Jutro zapraszam na scrapkową inspirację, a dzisiaj pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

Pracę zgłaszam na wyzwanie do

Craft Style Blog - zainspirowały mnie kolory: ciepły żółty, niebo w kolorze indygo i brąz wpadający w złoto. Zegar? Kiedy jestem nad morzem, moim cudownym morzem po prostu nie mierzę czasu:)



Tricks Art - sztukateria #23 - czyż nie widzicie nieba w kolorze indygo i zachodzącego słońca w kolorze żółto-złotym?

Sztukateria


10 komentarzy:

  1. oh! nareszcie jesteś! :) się już martwiłam się... piękna ramka - podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tą ramką...cudne kolory ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już jesteś :)
    Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze raz napisze - przepiekna praca:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dolaczam do zachwyconych....piekna eteryczna praca !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :) Dzięki za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa i oryginalna rameczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...