Translate

piątek, 27 lutego 2015

Ciąg dalszy wiosnnego klimatu

Postanowiłam dzisiaj zrobić kolejne świąteczne tagi wzorując się tym poniedziałkowym i znowu wyszła moja przekorna natura, bo choć postanowiłam wiernie skopiować swój projekt, to i tak mała przeróbka nastąpiła:)


Użyłam papierów "Świeżo malowane" I i II - bardzo mi się podoba ta mieszanka:)


Tym razem dodałam piórka - są jaja? Są! Więc piórko nie powinno dziwić;)



Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tak liczne odwiedziny...tak, tak wiem, to zapewne Ania z Latarni Morskiej się do tego przyczyniła:) Dziękuję

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne kolory świąteczno-wiosenne... i cały tag rewelacyjnie skomponowany... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie wiosna na całego :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wiosennie! Piórka pasują jak ulał :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoję w oknie , wypatruję nagle dzwonek u mych drzwi . Bez niczego zrozumiałam '' Wielkanoc tak to Ty ! ''

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest róż - jest moc! :D
    Dziękuję pięknie i proszę o kibicowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet z przeróbką prezentuje się rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten tag, bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów, dodaje całości dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...