Translate

poniedziałek, 9 lutego 2015

C jak maliny:)

No dobra, wracamy do klimatu walentynkowego:)

Robiąc dzisiejszą kartkę chciałam dodać do niej coś nietypowego i przypomniały mi się moje malinki. No bo kto powiedział, że szampan tylko z truskawkami...

A poza tym malinki dobre na rozgrzewkę;)






Mam nadzieję, że chociaż uśmiechnęliście się do tych malinek!

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny...

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do

1. Kartkowe ABC - "C jak czerwony"


2. Tricks Art - "W kolorze miłości..."


12 komentarzy:

  1. '' Jesteś moją muzą , blondyneczką niedużą ''

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna...A i wzmożone ślinienie gwarantowane : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje. ;) Malinki dodają duuuuużo uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. '' Jesteśmy mali w miłości doskonali ''

    OdpowiedzUsuń
  5. '' Jesteśmy tacy sami i alfabet między nami ''

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest, te malinki wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta Twoja walentyna! A malinki skojarzyły mi się z takimi żelkami Haribo - malinami, no i narobiłaś mi smaku. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNA:)!!!!!! przesliczna karteczka:), a malinki jak zywe:) -i tu moje pytanie:) - gdzie takie maliny mozna dostac:)? buziaki przeogrmne:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest fantastyczna, bardzo podobają mi się maliny :) To niebanalny pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i kolejna, co jedna to piękniejsza! :) Przefajny pomysł z malinami, cudne papierki i znów ten charakterystyczny klimat, który tak bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...