Translate

czwartek, 20 listopada 2014

Świąteczny granat z brązem

Jak zwykle miałam zrobić tzw. szybką karteczkę i jak zwykle wcale nie było szybko:)
Tylko dwie godziny, tylko...


Pokusiłam się na jeden z moich ulubionych zestawów kolorów - niebieskości, granaty i brązy...

A ponieważ za miesiąc święta, więc zrobiłam ją w tym właśnie klimacie.



Papiery to Bo Bunny "Powder Mountain".


Bombki to pieczątka z Craft Fun.



To tyle na dzisiaj, dziękuję za odwiedziny.
Znowu mam zaległości towarzyskie na blogach:(

Kartkę zgłaszam po raz pierwszy na wyzwanie do Tricksart:)- sztukateria #14

11 komentarzy:

  1. Przepiękna jest! Cudnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszło połączenie niebieskości z brązem :)
    i kolejna piękna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska! Ja bym chyba przez dwa dni takiego cuda nie stworzyła!
    Pięknie wygląda połączenie brązu i granatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna świąteczna kartka... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała! nietypowe barwy nadają jej wyjatkowości, nie przyszłoby mi to do głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna:)!!! i barwy rzeczywiscie baaardzo nietypowe:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne kolory! Super sobie poradziłas z tą paletą.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna i oryginalna :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu i gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie połączone odcienie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...