Translate

środa, 26 listopada 2014

Nawarstwiony stres:)

Okazało się, że trzeba zrobić kartkę dla kolejnej Baśki:)

Poszukując wyzwań jako inspiracji wybrałam dwa wyzwania. 
W jednym nakazują zestresować papier lub inne elementy (distress it)
a w drugim nawarstwić problem przynajmniej 5 poziomami i jeszcze na koniec użyć stempla:)



Na warsztat wzięłam papiery "Dom róż" z Lemoncraft, które porządnie postarzałam (zestresowałam:). Nie obyło się bez tuszy Distress - nomen omen.


Tym razem mocno kwieciście. Czuję, że jutro zrobię jakąś prostszą formę:) - ja już tak mam, że nie potrafię cały czas wykonywać kartek w jednym stylu.


Napis zrobiony ze stempla i zembosowany distressowym proszkiem z Rangera, dlatego nie jest taki dokładny.


Całość pobielona i dodane perełki w płynie. 

Pozdrawiam serdecznie!

Kartkę zgłaszam na wyzwania do

1. Crafty cardmakers - #128 Distress it

Crafty Cardmakers and more...


Listopadowa Edycja November Edition


ps. okazało się, że wyzwanie z warstwami już nieaktualne:(

13 komentarzy:

  1. I jest idealnie! Przepiękna kartka, ja za chwilę siadam do papierów, na warsztat wezmę właśnie Dom róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!! Napatrzeć się nie mogę :) Zestawienie starego drewna z różami zniewala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. '' Piękna jak okręt pod pełnymi żaglami ''

    OdpowiedzUsuń
  4. A gorgeous card lovely design, Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers and more.
    Hugs Julie x

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca! Te kolory cudne i perfekcyjna kompozycja.
    Nie wygląda na zestresowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawarstwiony stres się opłacił, bo wyszło super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. stresu to ja tu nie wyczuwam ;) tylko wiosnę w powietrzu dzięki tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A truly gorgeous card, fabulous distressing. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers and More. xx

    OdpowiedzUsuń
  9. nawarstwiony stres... dobre! ;-P

    pięknie wyszło, podobaja mi sie te papierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, po prostu piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. What a fabulous card Tajanna perfect for our challenge at Crafty Cardmakers and More.
    hugs Kimx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko zrealizowane zadanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...