Translate

czwartek, 23 października 2014

Złoto dla Bernadety

Bernadeta ma w sobotę 50-tkę. Wypadałoby więc zrobić karteczkę. Owa dama doskonale zna się na Tych sprawach, bo jest florystką i doskonale porusza się w świeci dekoracji. Więc tym większy stres, bo wiadomo, że najtrudniejszy klient, to taki, który zna się na sprawie. Choć z drugiej strony, kto jak nie taka osoba dostrzeże wszystkie detale i doceni wysiłki niż przecięteny Kowalski, który weźmie karteczkę w dłoń, szybko rzuci okiem i jeszcze szybciej ją odłoży mrucząc pod nosem "dzięki". A tu człowiek pocił się nawet i 3 godziny i ma świadomość, że gdyby mu tam byle jakie badziewie posklejać, to reakcja byłaby taka sama. No ale ktoś taki jak ja musiałby się drugi raz urodzić, żeby takie byle co, bez włożonego serca komuś dać. No jeszcze jest kwestia gustu...

Wracając do Bernadetki, to bardzo lubi złoto i wszystko co się mieni. A także kolor bordowy zwłaszcza w zestawieniu z pistacjowym. Przy takich danych wyjściowych nie było wyjścia jak zrobić kartkę "na bogato":)


Z pomocą przyszła mi "Galeria Papieru" i zestaw papierów "Świerszcz przy kominie". Iście bożonarodzeniowy klimat:)



Tym razem zastosowałam embossing na gorąco wraz z precyzyjnym złotym pudrem. Do tego celu wykorzystałam przepiękną pieczątkę z Kaisercraft, którą odbiłam klasycznie (główny owal) oraz ozdobiłam boki (brązowy owal) i brzegi kartki.


Pod spodem złoty tiul. A w roli głównej motyle:)



Ciekawa jestem co pani Bernadeta powie....

Dziękuję za odwiedziny i ponownie przepraszam moje koleżanki, że tak rzadko zaglądam:(

Kartkę zgłaszam na wyzwania do

1. Allsorst - embossing

Grab our logo


2. Skarbnica Pomysłów - Na bogato

10 komentarzy:

  1. Obstawiam, że Pani Bernadeta pewnie powie niewiele, bo... trudno się mówi z zapartym tchem!! Ja, z wrażenia, na chwilę przestałam oddychać... Piękna kartka! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. '' Lustereczko powie Bernadecie kto jest najpiękniejszy na świecie ''

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka i to bardzo! W ogóle zachwyciła mnie kolorystyka tej kartki i jej kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wyszystko u Ciebie "gra" i jest na swoim miejscu :) Piękna kolorystyka... i w ogóle piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie na bogato ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie,
    no i złotko na 50, masz u mnie za to duzy plus ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie połączyłaś w kartce to, co wiesz o osobie, do której miała trafić!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Wam, że chyba kartka nie przypadła do gustu pani B., bo nie mam żadnego odzewu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadła ale pani '' B '' padła z wrażenia !

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...