Translate

czwartek, 2 października 2014

Nie zapomnij (mnie) o chrzcinach!

A teraz się przyznajcie ile razy czytaliście tytuł zanim zrozumieliście? A może ktoś dalej nie wie o co chodzi:)?

Oczywiście nie należy zapomnieć o chrzcinach. Ale przy okazji do zrobienia kartki wykorzystałam papiery "Nie zapomnij mnie" z kolekcji Lemoncraft:)

A teraz pada hasło: a nie mogłaś tak od razu?

No dobra, więcej nic nie piszę i życzę miłego (mam nadzieję) oglądania!





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

9 komentarzy:

  1. Piękna i subtelna jak kryształ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyszła Ci ta kartka, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! I moje ukochane niezapominajki! Muszę sobie nabyć ten papier! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę kolekcję, a ciągle nie jestem w jej posiadaniu. Muszę wkońcu ją nabyć. Bardzo urocza karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana.... ta praca jest po prostu magiczna! totalnie czarująca i rewelacyjna ! ahh, czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie ciachnęłaś ten papier!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...