Translate

wtorek, 28 października 2014

Mediowa jesień

Być może niektórzy zastanawiają się czy ja w ogóle wróciłam z Craftshow, skoro od soboty nie pojawił się nowy post;)

Otóż wróciłam! I moją relację z Crafshow przedstawię w najbliższych dniach, jak zaprezentuję kalendarz z warsztatów z Cynką.

A teraz jesienny blejtram, który rozpoczęłam już kilka tygodni temu, ale dopiero dzisiaj postanowiłam go skończyć. Być może mega mediowanie z Cynką sprawiło, że szaleję z mediami dalej:)


Podaję mediowe składniki:
- żel medium,
- pasta strukturalna,
- mgiełki,
- farby akrylowe,
- inka gold, 
- tusze distress.


Ponadto użyłam koronki, tekturek, sznurka i dratwy oraz taśm washi (tak, tak, szukajcie a znajdziecie:))


Nie zabrakło też kwiatka oraz żółędzi. Na parapecie okienka ptaszek sobie trelemoreluje:)


A pod "drzewkiem" stara ławeczka ze schodzącą farbą:) Ale jak wygodna!


No co tu dużo mówić, jak naprawdę kocham jesień:)

A blejtram zgłaszam na wyzwania do

1. Craftbaru - na wyzwania z dwoma mediami.

Sklep

2. Kwiatu Dolnośląskiego - Powiało jesienią



17 komentarzy:

  1. Cudownie klimatyczny jest ten blejtram :) Ja również kocham jesień i pewnie dlatego sprawia mi taką przyjemność oglądanie Twoich prac... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely breathtakingly beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już tu czekam z niecierpliwością na relację z Craftshow :)
    Przepiękny blejtram, zapiera dech ;) Zwłaszcza, że ja kompletnie nie mam obycia w mediach, raptem distressa jednego używam. Dlatego takie dzieła to dla mnie mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekny blejtram:). ja tez uwielbiam jesien:) - obok wiosny jest to moja ulubiona pora roku:), a Twoje jesien przywodzi mi na mysl moje dziecinstwo.....och jak ja czasami chcialabym wrocic do tamtych lat....do tamtych miejsc....do tamtych ludzi....przysiasc na takiej laweczce, z ktorej schodzi farba i zatrzymac sie choc na moment...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że choć jestem szczęśliwa dzisiaj, to jestem bardzo sentymentalna i też wspominam, miejsca, ludzi, zapachy, kolory...aż się czasem łza w oku zakręci...

      Usuń
  5. '' Jesień , jesień , jesień , ach to Ty ! ''

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynałam się już martwić ;)
    Piękny i niezwykle klimatyczny blejtram. Każdy jego element zachwyca. Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. noo nareszcie! zaglądałam, wyglądałam i się doczekałam! :D pięknie jesienna praca, realistyczna taka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh, i wiadomość e-mailową wysłałam... ale odpowiedzi brak... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie rewelacyjne tło! Podziwiam bardzo Twoje mediowe dzieła i marzą mi się prace na tym samym poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ale wspaniałe dzieło
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy wspaniały. Blejtram zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna praca! i też dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach! Jak miło poczytać Wasze komentarze, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja ogladałam i komentarza nie zostawiłam??? jak to się stało? ja nie lubię jesieni, bo zaraz przychodzi zima, a jest to pora roku w której prawie zapadam w sen zimowy ;) Kocham wiosnę i lato, światło, słońce i ciepło :) jednak nie przeszkadza mi to w odbiorze tego pięknego blejtramu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna praca! Jest tu wszystko, co powinno być, jeszcze na dodatek pieknie dobrane kolorystycznie i kompozycyjnie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...