Translate

środa, 8 października 2014

Kuba i Szymek lecą po przygodę

Od trzech dni pracuję nad pewnym jesiennym blejtramem z przerwami na zestaw ślubny. I jak się domyślacie ani jedno, ani drugie nie jest jeszcze gotowe. Coś mi spada wydajność:)

Ale za to mój syn wybiera się na kolejną imprezę, tym razem do Kuby - dobrego przyjaciela z przedszkola. Więc i dzisiaj zobaczycie dziecięcą karteczkę. 
Tym razem postanowiłam (bez uzgadniania z rodzicami Kuby;) wysłać obu kumpli w podróż samolotem, a jak im strzeli do głowy polecieć dalej to podstawiłam im rakietę kosmiczną. 



I tym razem pomogły mi papiery z kolekcji "Mali odkrywcy" z Magicznej Kartki.


Na wszelki wypadek sporządziłam też listę co powinni zabrać ze sobą;)



Przy okazji pozdrawiam moje koleżanki bloggerki, do których ostatnio rzadko zaglądam:( Postaram się to nadrobić w ciągu najbliższych dni.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. '' Kuba pilot '' Będzie ! Będzie zabawa ! Będzie się działo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysl:). swietna karteczka:). pozdraiwam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna rewelacyjna! :) Idealna dla małych odkrywców :)
    Udanego lotu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :D Kartka idealna dla żądnego przygód chłopca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z najwyższej półki - super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...