Translate

poniedziałek, 20 października 2014

Coś niecoś o mnie:), czyli Liebster Award!

Dzisiaj wyjątkowo - niekartkowo:)
W zeszłym tygodniu otrzymałam nominację od Karoliny, która wycina:) - zapraszam do obejrzenia jej wyjątkowych prac - klik.



A oto pytania:

1. Jak jest Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej, za to wiele, które wywarły na mnie wrażenie. Uwielbiam kryminały i ksiązki szpiegowskie, bo muszę przy nich pogłówkować, a przy okazji rozgryźć psychikę bohaterów. 

2. Jaki film obejrzałabyś chętnie po raz drugi, trzeci, czwarty...?
Generalnie nie lubię oglądać filmów więcej niż raz, ale jak już się zdarzy to..."Angielski pacjent".

3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Curry z najróżniejszymi składnikami - od ryb, poprzez mięso a na warzywach skończywszy.

4. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Książkę (do czytania i jako zagłówek:)), notes i długopis (do przelewania przemyśleń i kreślenia projektów kartek).

5. Który kolor najbardziej oddaje Twój charakter?
Brąz...głęboki, czekoladowy, z domieszką szarości lub czerni.

6. Mały, drewniany domek w ogródkiem na wsi czy mieszkanie w apartamentowcu w centrum miasta, i dlaczego?
Mały drewniany... tylko kurcze wszędzie daleko:)

7. Kot czy pies, i dlaczego? 
Zdecydowanie kot - jesteśmy podobni do siebie tzn. lubimy chadzać własnymi ścieżkami, nie lubimy chadzać przy czyjejś nodze, ale za to codziennie wracamy w to samo miejsce i oczekujemy mnóstwa przytulanek:)

8. Kawa z mlekiem czy herbata z cytryną?
Kawa z mlekiem na codzień, herbata z cytryną od czasu do czasu.

9. Cecha, którą u ludzi cenisz najbardziej?
Dyplomatyczna szczerość...

10. Skąd czerpiesz pomysły do tworzenia i czyje prace są dla Ciebie największą inspiracją?
Patrzę na świat kadrami. Przede wszystkim widzę kolory i to one mnie inspirują. Po drugie inspirują mnie hasła np. wyzwań lub osobowość kogoś, dla kogo robię kartkę.
Nie mam jedynej ulubionej projektantki. Każdego dnia zachwycam się pracami różnych osób, gdyż lubię najróżniejsze style. Moja lista byłaby dłuuga...

11. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Zupełnie przez przypadek. Po prostu pewnego dnia postanowiłam zrobić dla klientów męża kartki świąteczne. No cóż, skakanie na głęboką wodę to moja specjalność:)

Zabawa NIE JESTE OBOWIĄZKOWA, więc jeżeli nie macie ochoty brać w niej udziału, to po prostu zignorujcie nominację...


Moje nominacje - kolejność dowolna:)

8. Ardnassstudio
9. Paulina
10. origata
11. malwinkowo

A teraz czas na moje pytania:


1. Z jaką branżą jesteś zawodowo związana?
2. Jaki jest Twój ulubiony styl w tworzeniu prac?
3. Na jakie okazje najbardziej lubisz tworzyć kartki/prace?
4. Na jakie okazje nie lubisz i unikasz tworzenia prac?
5. Jakie było Twoje najtrudniesze zlecenie/zamówienie/okazja?
6. Jakich klientów/odbiorców Twoich prac lubisz najbardziej?
7. Jaki element (z wyjątkiem papieru:))znajduje się w każdej Twojej pracy?
8. Co byś chciała kupić, a nie możesz dostać w polskich sklepach scrapbookingowych?
9. Wolisz tworzyć coś z niczego, czy raczej lubisz dysponować dobrze zaopatrzonym warsztatem z przydasiami?
10. Czy lubisz brać udział w wyzwaniach?
11. Czy dzięki prowadzeniu bloga udało Ci się zawiązać jakąś przyjaźń?



Jeżeli  zdecydujecie się na udział w zabawie, to poinformujcie o tym w komentarzu poniżej, oraz na swoim blogu opublikujcie odpowiedzi na zadane pytania. Następnie nominujcie 11 wybranych przez Was osób/blogów i zadajcie im swoje pytania.



Zapraszam do odwiedzenia blogów w/w dziewczyn.

Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze odpowiedzi!

6 komentarzy:

  1. Ale niespodzianka na dzień dobry ;) Dziękuję pięknie za wyróżnienie.Niby sobie obiecałam, że nie będę już się bawić w tego typu zabawy ale chyba się skuszę bo podobają mi się twoje pytania ;) Wkrótce coś napiszę ;)
    Fajnie, że mogłam się czegoś o tobie dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :* Postaram się odpowiedzieć na pytania do końca tego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Tajanno:), baaardzo dziekuje Ci za wyroznienie:). cuudowny oczatek dnia:). oczywisciez przyjemnoscia odpowiem na Twoje pytania, tylko poprosze o czas do konca tygodnia:). buziaki przeogromne:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże mi miło! Dziękuję i zagram, tylko potrzebuje kilku dni na "ogarnięcie kuwety". ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bieżąco śledzę Twoje posty ale ten mi wyjątkowo umknął. Poza tym nie pomyślałabym, że dostanę tak wspaniałe wyróżnienie od tak wspaniałej osoby! Dziękuję bardzo! :) Do dzisiejszego posta dołączę odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...