Translate

poniedziałek, 22 września 2014

"Mimozami jesień się zaczyna..."

Kolejny tydzień rozpoczęłam od gościnnego występu na blogu "Craft Szafa". Jeżeli ktoś ma ochotę poczytać coś więcej na mój temat
i zobaczyć wybrane moje projekty, to proszę kliknąć tu


Bardzo dziękuję dziewczynom z DT Craft Szafy za zaproszenie:)

Ale w ramach zaproszenia miałam wykonać projekt inspirowany utworem Czesława Niemena "Wspomnienie" i wykonałam kartkę...

Skoro jest to inspiracja muzyczna, więc użyłam jako tła papieru z motywem nut.


"Mimozami jesień się zaczyna..." więc nie mogło zabraknąć jesiennego klimatu (mojego ulubionego).

I tak mnie natchnęło...że przecież każdy z nas nosi w sobie  wspomnienie jakiejś miłości, takiej pięknej...i...bolesnej.

Czyż zegar nie symbolizuje najlepiej upływającego czasu, który ubiera teraźniejszość we wspomnienia?


"Od twoich listów pachniało w sieni(...)" I umieściłam taki list na kartce. Zrobiłam go z pieczątki ze Stamperii. Wprawdzie napis głosi, że to pocztówka, ale myślę, że wybaczycie mi tę małą nieścisłość:)


"W parku płakałem(...)" Więc nie mogło zabraknąć ławki do wypłakania:)


Ławeczkę i piórko (pomiędzy liśćmi)"znalazłam" w scrap.com.pl.
I tym razem nie obeszło się bez distressów:)- nie tylko tuszy, ale i proszku do embossingu (ławeczka).



"Ach z czułymi przemiłymi snami
Zasypiałem z nim, gasnącym o poranku
W snach dawnymi bawiąc się wiosnami
Jak tą złotą, jak tą wonną wiązanką"


Kartkę zgłaszam na wyzwania do

1. Rapakivi, gdzie zainspirowałam się kolorami.

Bawimy się wspólnie

2. Kartkowegoabc - na wyzwanie ze stemplem.



3. Do scrap.com.plscrap.com.pl
wyzwanie_Latarni_Morskiej_09_2014

pozdrawiam ciepło i dziękuję za uwagę:)

27 komentarzy:

  1. Gratuluję gościnnego występu!
    Piękna interpretacja, kartka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny "majstersztyk" ! :) Piękna kartka tematyczna z melancholią w tle..

    OdpowiedzUsuń
  3. '' Umówiłem się z nią na dziewiątą ? Czy dziesiątą ? Kto to wie ? ''

    OdpowiedzUsuń
  4. '' Jesień się jutro zaczyna , a ja nie wiem gdzie jest moja dziewczyyyyyyyyyyna . ''

    OdpowiedzUsuń
  5. '' Wrzesień kocha jesień . ''

    OdpowiedzUsuń
  6. '' Ludzie listy piszą , jesień je wysyła . ''

    OdpowiedzUsuń
  7. '' 23. 09. 2014 godz. 8.00 . ''

    OdpowiedzUsuń
  8. '' Być może ...Plac Pigalle Paris . ''

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowna, ciepła jesień!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Zachwyca kolorami jesieni a do tego cudownie śpiewa Niemenem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę cudna jest, świetna kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kolory, uwielbiam takie. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie podoba, taka "zadumiasta" klimatyczna praca

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobić kartkę do wyzwania muzycznego to skomplikowana sprawa. Fantastycznie udało Ci się sprostać temu zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita! Interpretacja genialna!
    Ciężko oderwać od niej wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co? To najpiękniejsza jesienna kartka jaką w życiu widziałam...CUDO!!!!!Zdradzisz skąd te obłędne listki???Dla mnie rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio! Dziękuję za ten i wszystkie wcześniejsze komentarze:) A listeczki pochodzą z wykrojnika Impression Obsession DIE030-S, pozdrawiam jesiennie:)

      Usuń
  17. Od razu się wyprostowałam jak przeczytałam komentarze, nie ma to jak pochwała:) DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje! ta kartka w 100% zasłuzyła na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZEPIEKNA:). calego serca gratuluje wygranej i wcale sie nie dziwie, ze to ona zostala wybrana:). sciskam jesiennie:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka zachwyciła mnie równie mocno jak moje przedmówczynie :) Jest fantastyczna, doskonała! :) A poza tym ma to , co dla mnie ważne - cudnie oddaje temat, każdym elementem współgra z treścią inspiracji i klimatem ; kartkowy Oscar dla Ciebie ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...