Translate

czwartek, 4 września 2014

Dla szwagierki

Dzisiaj moja szwagierka obchodzi swoje (oczywiście 18-ste) urodziny. Zrobiłam dla niej kartkę. Starałam się, aby była jak najprostsza, bo podejrzewam, że raczej nie przepada za bogatymi, warstwowymi kartkami. W związku z tym i mój komentarz będzie skromny;)


Kartkę wykonałam z papierów "Świeżo malowane".


Napis przeciągnęłam zielonym tuszem i bezbarwnie zembosowałam. Niestety na zdjęciu zieleń napisu jest słabo widoczna.


Kwiat powstał z wykrojnika poinsettia + moje pastwienie się czyli moczenie, gniecenie i tuszowanie.


Zgłaszam kartkę na wyzwanie Anything Goes do Crafts and Me


Pozdrawiam ciepło i zapraszam do obejrzenia jutrzejszego posta.

6 komentarzy:

  1. Skromniej, ale i tak pięknie...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnim zdjęciu widać, jak pięknie napis wyszedł. A kwiatek przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. '' Spojrzenie Lili '' . Zobaczył ją tak bardzo blisko . Tak naturalnie , przepiękną Lili . I zapamiętał kolor , wszystko . Już zakochany był , tak zakochany był ! Enej '' Lili '' .

    OdpowiedzUsuń
  4. ale optymistyczna i wesola karteczka:). sliczna:). pozdraiwam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, lekka i optymistyczna karteczka :) Pewnie na żywo jest jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocza, podoba mi się jej kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...