Translate

niedziela, 13 lipca 2014

Na bogato

Oto kartka dla mojej przyjaciółki mieszkającej daleko od Polski.
Kocha między innymi brązy (tak jak ja:))A ja dodatkowo lubię je w zestawie z niebieskim lub turkusowym.

Inspirowałam się mapką z Mojo Monday, którą wiernie nie zastosowałam...


Do zrobienia kartki wykorzystałam papier z Riddersholmdesign "Tailgate Marked", które kupiłam w scrapek.pl.

Baza z kraftowego papieru.


Ramkę i ornament przeciągnęłam brązową-złotą inka gold.



No i dużo kwiatków...




Tradycyjnie jest też motyl pomalowany Crackle Accents z Rangera




Zgłaszam kartkę na wyzwanie do
1. Mojo Monday (wyzwanie 353) - mapka na początku postu.

2. Skarbnicy Pomysłów na wakacyjne bingo:


Gdzie wybrałam: niebieski, motyl, kwiaty.

ps. Dzisiaj 13-tego i muszę przyznać, że nic a nic mi nie "idzie"...:(

pozdrawiam wszystkich serdecznie!

2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...