Translate

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Album po raz pierwszy!

Dzisiaj będzie bardzo kolorowo. Prezentuję swój pierwszy album...

Czerwiec to okres, w którym nie tylko młodzież szkolna żegna się z wychowawcami, ale przedszkolaki również. Mój synek także żegnał się z częścią swoich koleżanek i kolegów. Jedni pójdą od września do szkoły, a inni pozostaną jeszcze w przedszkolu.

Album z pewnością nie jest tak ciekawy, jak te które mają na każdej karcie inne zdjęcie i inne zdobienia. Ten, który zrobiłam nie jest tak bogaty, bo zależało mi na tym, aby mógł się zamknąć:). Poza tym na każdej stronie jest zdjęcie innej pary dzieci i nie chciałam, aby którekolwiek poczuło, że "Kasia" ma kwiatuszki, a "Zosia" serduszka. I tym sposobem każda strona ma ten sam rodzaj zdobienia i różni się jedynie papierem.

Baza albumowa "Prezent" pochodzi z Latarni Morskiej. Album został spięty kółkami o średnicy 45mm. Każda strona jak i papier zostały wytuszowane dwoma kolorami: limonka - (niech Was nie zmyli kolor na stronie internetowej sklepu, jest ciemniejszy i naprawdę go polecam) i turkus - również bardzo ładny kolor.



Papier pochodzi z kolekcji "Deszczowa piosenka" z Galerii Papieru.









A tak wygląda dedykacja dla pani wychowawczyni. Serce z kolekcji Anemone ze sklepu Scrapek zostało również delikatnie potuszowane i przeciągnięte glossem z Rangera, podobnie z resztą jak motyl.



Kolory albumu zostały zdeterminowane kolorami tła ze zdjęć. Dominowały na nim zielony i bordowy. 
Dzieci na tych zdjęciach wyglądały naprawdę bardzo ładnie, ale ze względów formalnych nie prezentuję ich twarzy. Imiona i nazwiska również zostały zamazane. 
Prezentuję cztery wybrane karty, aby pokazać rodzaje teł, na których naklejałam zdjęcia.






Do albumu dodany został także zestaw portretów pani wychowawczyni. Obłędne, cudowne rysunki! A ja oprawiłam je tak:







Album oraz rysunki zostały zapakowane do torebki:)



No i na zakończenie...



Mam nadzieję, że nie zmęczyłam Was taką ilością zdjęć. Ale przynajmniej wiecie, co robiłam w te dni, kiedy nic nie publikowałam:)

Pozdrawiam serdecznie!

Album zgłaszam na wyzwanie do Latarni Morskiej.


wyzwanie_Latarni_Morskiej_06-2014


4 komentarze:

  1. Śliczny albumik i wspaniała pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za komentarz i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jeżeli to jest pierwszy album to widać, że masz po prostu predyspozycje do ich tworzenia. Bardzo podoba mi się pomysł na bazę albumową prezent, rewelacyjnie wytuszowany! Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent jak ta przysłowiowa lala.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...