Translate

wtorek, 20 maja 2014

Kartka z tłem

Postanowiłam w końcu wziąć udział w jakimś konkursie. Wprawdzie kartkuje dopiero od pół roku, ale chyba trzeba wziąć byka za rogi. 

Przy okazji chciałam podziękować wszystkim osobom, które usiłowały zostawić komentarz pod moimi postami, ale im się to nie udało. Podpowiadam, że najprościej założyć konto na Google. Zajmuje to naprawdę chwilę, a ułatwia potem m.in. pisanie komentarzy na różnych blogach.

Czas na kartkę, którą chcę zgłosić do dwóch konkursów. 
Na papierze wizytówkowym wytłoczyłam wzór, który następnie kolorowałam farbami z 13arts. Po wyschnięciu wytuszowałam kartkę szarym tuszem z Latarni Morskiej, aby wzór był lepiej widoczny. Następnie przykleiłam zegar ze sklepu scrapek.pl, który także wytuszowałam na brzegach jasnobrązowym tuszem również z Latarni Morskiej. Do tego kwiatki, wstążka i pieczątka z napisem "W dniu urodzin" także z Latarni Morskiej.










Zgłaszam kartę na wyzwanie do sklepów:

1. przyda-sie.pl


Nasz sklep:

Wyzwanie #10 - Praca bez papieru do scrapbookingu


2. scrap.com.pl

wyzwanie_Latarni_Morskiej_maj2014

Wykorzystane produkty:




Mam nadzieję, że wszystko dobrze podlinkowałam, bo robiłam to pierwszy raz:)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających:)


4 komentarze:

  1. Ta też śliczota :-D...może by tak też założyć bloga, zacząć coś robić a nie tylko zachwycać się cudzymi pracami :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za kolejny miły komentarz. A do założenia bloga gorąco zachęcam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda sie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo...